Categorieën
Vixen

Dagelijks

Op dit moment is mijn energie nog steeds beperkt. Ik was altijd al hoog gevoelig maar door de Covid-19 is dat veel sterker geworden, dus krijg ik overal nog te véél prikkels en ben snel moe. Véél rust, véél korte wandelingen buiten, zingen, homeopathie, véél slaap, is het ritme.

Dag indeling zonder loges is voor mij bijna standaard: koffie, ontbijt, huishouden, koffie, rusten, lunchen, “iets doen”, thee, dan weer half uur rusten, eten koken, samen eten, daarna meestal samen op bank 1 programma op tv kijken, naar bed en rusten. Jann doet veel, hij zorgt grotendeels voor de tuin, doet de boodschappen en de afwas en verzorgt koffie en thee.

“iets doen” is er op uit gaan, bezoek afleggen, fysio, lopen of klussen of tuinwerk. En “koffie” kan ook betekenen iets lezen of puzzelen.

5 november 2022

Hieronder zet wordpress waarschijnlijk veel reclame. Het is jammer, hoort bij een gratis account. Voor de reclame ben ik niet verantwoordelijk. 🤷🏻‍♀️