Categorieën
Vixen

Moe in oktober

Het longfonds verwees me naar de post-covid patiënten organisatie voor ondersteuning, het is onderdeel van het longfonds https://www.postcovidnl.nl/ Op Facebook is er overigens ook een post-covid patiënten groep. Met meer dan 7000 leden, meesten zijn jonger dan ik en veel daarvan zijn jongeren, ze delen informatie over ziek zijn en herintegratie en problemen waar ze tegenaan lopen.

15 oktober, hartslag varieerde vandaag tussen 40bpm en 142bpm en toen ik de trap opliep moest ik hijgend en duizelig gaan zitten, het gaat even niet goed.

Dit was niet de eerste keer zo laag en later zo hoog zonder iets echt inspannends te doen. Vanmorgen voelde ik me wel lekker, maar dat nam in loop van de middag steeds verder af. Vanmiddag schoenen gekocht in Winsum, daarna even langs de kringloop en toen was ik uitgeput. Twee uur op de bank gelegen, vervolgens eten klaargemaakt van 18:00 – 19:30, zittend bij het aanrecht. Shit

16 oktober zondag Gelukkig toch nog iets beter vandaag. Vanmiddag gewandeld in boswachterij Gieten, heel rustig.

Soms is in de nacht hier buiten staan en sterren kijken en naar trekvogels luisteren heel helend ❤️

20 oktober 2022 muis nr 10 gevangen op zolder en elders weer losgelaten. Nu het weer winter wordt komen ze het huis in. Was niet bang, en erg brutaal. 👋🏻

Hieronder zet wordpress waarschijnlijk veel reclame. Het is jammer, hoort bij een gratis accoqunt. Voor de reclame ben ik niet verantwoordelijk. 🤷🏻‍♀️