Categorieën
Vixen

Zomer 2022

Het is zomer. We leven bij de dag

29 juni 2022 en 26°C op de dijk bij Nansum. We wandelden ruim 2km, het was dit keer druk met elektrische fietsen en de lucht was vandaag wat lichter blauw dan gemiddeld. Richting Eemshaven lijkt het een beetje een woestijn. Maar richting Delfzijl kijkende zag ik 2 zeehondjes op de zandbank ( foto rechtsboven vóór het witte schip, maar het is dat ik weet dat die vage stippen dieren zijn en dat daar überhaupt een wit schip is) Mooie berm is daar onderaan de dijk.

30 juni, Vanmorgen vroeg, werden we verrast met deze zonsopgang in de achtertuin. Er was voor vandaag heftig weer voorspeld maar hier in het noorden heeft het vanmiddag maar eventjes geregend, daarna kwam de zon weer terug en vanavond buiten gegeten.

We waren naar familie en daarna naar stad, een keuken uitzoeken, vervolgens wel erg moe en uur naar bed.

Helaas zijn de tintelende handen sinds dinsdag de 28e niet echt meer weggegaan, het varieert van licht tot erg, zoals vanavond. Ik heb maar beetje pijn in armen en schouders. En wel steeds weer erg moe.

1 juli 2022 ik stond nog even buiten en werd geraakt door die mooie hemel, adembenemend mooi.

💋 ❤️ 2 juli 2022
Elke dag die je leeft en waarin je kunt genieten is een kado. Ik hoop dat je alle slechte en mindere uren daar tussen in een goede plek kunt geven in je tijdslijn. Dat is nogal een opgave 🪄