Categorieën
gezondheid Vixen

Covid-19 nasleep

Ook medicijnen gekregen vorige week èn homeopathische pillen. Dat had met elkaar wel even zijn weerslag, ik voelde me paar dagen beroerd

9 mei 2022

9 mei 2022, onze tweede gezondheids / wandeltraining in het Groninger land (organisatie via de huisartsen van onze gemeente) met J samen.
👩🏼‍🦯🚶🏿‍♀️🚶🏽‍♀️🚶🏼‍♂️

Beide keren was heel mooi weer, zacht windje, en een klein rondje Loppersum met voor ons nieuwe paden.

Ook medicijnen gekregen vorige week èn homeopathische pillen. Dat had met elkaar wel even zijn weerslag, ik voelde me paar dagen beroerd, wat door de arts voorspeld was, daarna gaat het beter. Ik voel me al weer wat sterker en steviger in mijn lijf. Nog geen multitasking hoor en de AH zo net was me ook nog te druk. 🥴

10 mei 2022

warme dag en nu 19°C, maar bewolkt en het stormde op de dijk tijdens de snelle 2km wandeling met J. Helaas aflandige wind, dus geen verlichting van de hooikoorts. Later op weg naar huis vielen enkele regendruppeltjes uit die wolken.

11 mei 2022

Nog steeds harde wind op de dijk tijdens onze 2 km training. Maar vanuit het landschap rond dat luxe flatgebouw daar achter ons riep de eerste Koekoek 😊💋
En nu in de avond eindelijk echte regen 🌧🌧🌧 zo goed voor de tuin en het land.

Dijkwandeling

12 mei

De gierzwaluwen kwamen vandaag, 12 mei 2022 ook weer hier aan 🙏🏻😊

Zaterdag gaat het koudwater / zoutwaterbad in Loppersum weer open en ja, ik heb dit jaar weer een abonnement 😁 Dat kost (in 2022) EUR 30 en nu maar hopen op een warme zomer #zwemplezier

Klachten

  • Moe, weinig uithoudingsvermogen
  • Geen multitasking mogelijk
  • Domweg iets helemaal vergeten
  • Neuropathie (Spieren en gevoel functioneren niet meer naar behoren)
  • Beroerd slapen
  • Geluiden komen heel hard binnen