Categorieën
tarot

Tarot

Tarot 5 of swords

Vijf van zwaarden gaat over :

  • laten weten wat je denkt.
  • over vrijheid van denken

Twitter  vandaag (oudste onderaan):

  • Lunchtime in the sun :) twexit twoff #
  • Joined Ultimate Twitter Study http://a2a.me/RoH via @AddToAny #
  • Aan het werk buiten in ons oerwoud om zevenblad (Aegopodium podagraria) te oogsten. Twoff #
  • hallo, ik geef hem wel een zetje @jolandapikkaart ;) #
  • goedemorgen @goedemorgenman ik hoop dat het bij jullie ook zulk mooi weer is en dat je niet in de mist zit #
  • Ik moet zeggen Zondag sta ik op DE boekenmarkt in Dordrecht. Groots evenement. Misschien kan ik mobypicture gebruiken voor foto’s #
  • Zondag sta ik op een boekenmarkt in Dordrecht. Ga ik ook even langs het huis van mijn voorouders: het winkeltje op de Binnewalevest #
  • Al 20 graden! Zacht briesje dat de varens doet bewegen, de kippen tokkelen tegen iets lekkers en de merel zingt in de kamperfoelie. Zomer #
  • The most profound statements are often said in silence. Lynn Johnston #