Peentjes

Een van de plug-ins voor WordPress op een van de Sites die ik onderhoud werkte niet goed mee, met als gevolg dat één pagina voortdurend doorgesluisd werd naar een niet bestaand domein. Ik heb het op kunnen lossen . . .

Een van de plug-ins voor WordPress op een van de Sites die ik onderhoud werkte niet goed mee, met als gevolg dat één pagina voortdurend doorgesluisd werd naar een niet bestaand domein.

De plug-in verwijderen -deïnstallatie- hielp  niet, dus moest ik de database induiken om daar gegevens te verwijderen.
Griezelig is dat, ik houd er niet van dat te doen, want je kunt daarmee ook de zaak veel erger maken.
gekleurde-wortelsMaar vandaag niet.

Ik heb  wel peentjes zitten zweten, en ben er lang mee bezig geweest, maar nu werkt het weer naar behoren, en die plugin, nee die komt niet meer terug.

Oh Peentjes zweten is volgens het WNT een verbastering van pintjes zweten ( pint  is een oude inhoudsmaat van ongeveer een halve liter)

 

 

Author: Vixen

Tarotist, Celtic Reiki Master, Spiritual writer, OBOD druid Fractal artist, Webdesigner, Webdeveloper, Photography,