tarot afgelopen week

Het verhaal van afgelopen week:

IX hermitzondag 13:  dagkaart IX,  de heremiet, archetype de wijze, vertrouwen op eigen wijsheid:
deze dag praktijkdag Voyagertarot in Breda  en daarvoor de hele dag onderweg, gaf me veel energie
maandag14 : dagkaart pentagrammen 8 , steekwoord verantwoording nemen voor wat ik doe, maar ook verwerkelijking van iets;
deze dag met GJ naar UMCG voor controle, daarna voor mijzelf eindelijk het “Treeplan” gemaakt van Celtic Reiki
dinsdag 15:   dagkaart zwaarden 5 , steekwoord je uiten en confrontatie niet vermijden,
gezwommen met buuf, en daarna met GJ naar verpleegkundige geweest, kan hier niet veel van maken
woensdag 16 :  dagkaart zwaarden 1, steekwoord nieuwe manier van denken
ben naar Tijn Touber geweest die avond, moest even vooroordelen opzij zetten,  niets nieuws geleerd eigenlijk
donderdag 17 : dagkaart  staven page steekwoord open opstellen voor wat er komt,
dat was een dag dat er al veel zonne-energie op aarde terecht kwam volgens mij, hoewel ze het pas voor vrijdag voorspelden.
Ik was druk, probeerde me niet vast te pinnen op van alles
vrijdag 18:  dagkaart staven 7  steekwoord confrontatie,Umcg winkelstraat
die dag naar Groningen met GJ voor bioptrie GJ in het UMCG
zaterdag 19 : dagkaart bokalen 10, steekwoord heel veel voelen,
maar dat hield ik van me af door veel aan het werk te zijn met het programmeren van websites

top 7 door mij getrokken tarot kaarten

  1. zwaarden koningin (zorg dragen voor wat je denkt)
  2. bokalen 10 (heel veel voelen)
  3. XVII de Ster (wezenlijke zelf)
  4. XIX de Zon (archetype de dag, trefwoord ik ben die ik ben)
  5. bokalen koningin (zorg dragen voor wat je voelt)
  6. III de keizerin (archetype moeder, trefwoord groei en ontwikkeling)
  7. XIV Matigheid (archetype balans, trefwoord kunst van het mixen)

nog steeds 3% meer zwaarden en 3% minder pentagrammen dan statistisch verwacht

Author: Vixen

Tarotist, Celtic Reiki Master, Spiritual writer, OBOD druid Fractal artist, Webdesigner, Webdeveloper, Photography,