ochtend

Eindelijk heb ik de formule gemaakt om afwijkingen te berekenen bij het trekken van de Tarot kaarten
Er zijn 78 kaarten, waarvan 22 Grote Arkana kaarten en van elke kleur 14 kaarten. De kans om een GA kaart te trekken is dus elke keer 22/78 en een van de kleuren 14/78
Die gegevens kun je verwerken in een formule met het totaal aantal kaarten dat je trekt en als je dat in een spreadsheet zet, kun je elke dag na een trekking snel zien hoe bij jou die verhoudingen liggen.  Als de afwijkingen rond de 0% zijn dan trek je de kaarten in de hoeveelheid die je statistisch gezien zou kunnen verwachten.

Soort kaart aantal keer afwijk %
GA 86 1,15
bokalen 53 0,14
pentagrammen 43 -3,27
staven 49 -1,23
zwaarden 62 3,21

Voor een gevoelig mens trek ik wel erg veel luchtkaarten. LOL, dat denken blijft me toch parten spelen, het valt helemaal niet te onkennen. Dat ik wat meer GA trek is voor mij heel logisch en natuurlijk

Vanmorgen vroeg op gestaan, buiten de sterren en de maan begroet en daarna een paar uur bezig geweest in de Celtic Reiki Realms.
Heb je gezien dat de maan op dit moment zo laag staat?

De wereld is zo mooi.

Verschrikkelijk en mooi

Op twitter zei ik:

  • nathair: Three things not loved without each one it’s companion: day without night, idleness without hunger, and wisdom without reverence. Celtic triad
  • so many adventures today, before I knew it I was 150 km away, driving a strangers car and LOL, I have 2 commissions to build new websites 🙂
  • Kindle Books Now Outselling Paperbacks at Amazon http://t.co/7YoQ3nb via @mashablemedia
  • Google Begins Testing Display Ads in Gmail http://t.co/BFCwkPA via @mashable
Author: Vixen

Tarotist, Celtic Reiki Master, Spiritual writer, OBOD druid Fractal artist, Webdesigner, Webdeveloper, Photography,