Vandaag

Ik belde EML en hoorde het fijne bericht dat de kleine vanmiddag naar huis mocht.

Pff wat een opluchting.
Ik heb ff doorgevraagd dit keer, het was geen bacterie maar een virus alleen wilden ze niet doorgeven wat voor virus;
daar is ook geen onderzoek naar gedaan.
Raar toch?

En op de een of de andere manier vond ik voor vandaag al de replies op mijn tweets   en die staan hier onder;
dat hoort dus nog bij de vorige tweet.

RT en mentions vandaag:

Yolanda v. Nieuwkoop nathair

RT @LachendeMaan: @nathair dat is nou gelukkig iets waarvan ik vind dat ik het zelf wel uitmaak:-)#durfeigenwijstezijn << ALS — DAN 😉 about 5 hours ago via HootSuite

LachendeMaan @nathair dat is nou gelukkig iets waarvan ik vind dat ik het zelf wel uitmaak:-)#durfeigenwijstezijn
Saturday, 17 July 2010, 4:23 pm – Reply – View Tweet – Retweet – Direct Message

LachendeMaan @nathair alleen Hollanders en Drenten gebruiken als>, gevoelsmatig is dat niet zo voor mij wvv….
Saturday, 17 July 2010, 3:31 pm – Reply – View Tweet – Retweet – Direct Message

LachendeMaan @nathair Zou dat niet DAN moeten zijn ipv als? maar dit is dan weer spijkers op laag water:-) eh “zijn”spijkers op laag water…..
Saturday, 17 July 2010, 10:12 am – Reply – View Tweet – Retweet – Direct Message

LachendeMaan @nathair pure arrogatie, joh, wij denken dat de zon zich laat sturen door de satelliet
Saturday, 17 July 2010, 10:10 am – Reply – View Tweet – Retweet – Direct Message

koeniecom @nathair en ook als voorbeeld voor tweeps 🙂 #meerDAN #evenveelALS
Saturday, 17 July 2010, 9:31 am – Reply – View Tweet – Retweet – Direct Message

weerwoord_be RT @koeniecom @nathair jazeker! Overtreffende trap is DAN. #KNMI #fail
Saturday, 17 July 2010, 9:27 am – Reply – View Tweet – Retweet – Direct Message

nathair @nathair Hoe kan de zon meer ruimte krijgen ? Rare taal dat Hollands
Saturday, 17 July 2010, 9:27 am – Reply – View Tweet – Retweet – Direct Message

koeniecom @nathair jazeker! Overtreffende trap is DAN. #KNMI #fail
Saturday, 17 July 2010, 9:26 am – Reply – View Tweet – Retweet – Direct Message

weerwoord_be RT @nathair “Morgen is er meer ruimte voor de zon als vandaag” zegt website KNMI. Zou dat niet DAN moeten zijn ipv als?
Saturday, 17 July 2010, 9:24 am – Reply – View Tweet – Retweet – Direct Message

_trees mogguh en prettig weekend! @goedemorgenman @GuldenHoeck @Jox444 @cohaba @kimwagenaar @nathair @paulvoors
Saturday, 17 July 2010, 8:04 am – Reply – View Tweet – Retweet – Direct Message

JeanneDoo @nathair ach ach, alwéér iets moderns ;-( #Delicious
Saturday, 17 July 2010, 8:00 am – Reply – View Tweet – Retweet – Direct Message

JeanneDoo @nathair doe ik regelmatig (iets weggeven aan degene achter me bv voetbal Plus) maar ik wou het eens anders doen #zegelsweggeven
Saturday, 17 July 2010, 7:59 am – Reply – View Tweet – Retweet – Direct Message

frekeltje @nathair goedemorgen nathair!
Saturday, 17 July 2010, 7:57 am – Reply – View Tweet – Retweet – Direct Message

cohaba Prettig weekend! @goedemorgenman @GuldenHoeck @Jox444 @_trees @kimwagenaar @nathair @paulvoors
Saturday, 17 July 2010, 7:23 am – Reply – View Tweet – Retweet – Direct Message

goedemorgenman Goedemorgen @GuldenHoeck @Jox444 @_trees @cohaba @kimwagenaar @nathair @paulvoors
Saturday, 17 July 2010, 7:21 am – Reply – View Tweet – Retweet – Direct Message

Author: Vixen

Tarotist, Celtic Reiki Master, Spiritual writer, OBOD druid Fractal artist, Webdesigner, Webdeveloper, Photography,