bittere chocola

Alledag

Sinds wij ‘s avonds weer chocola eten slaap ik veel beter. Misschien is het maar gewoon een idee, maar bittere chocola bevat wel Fenyl-ethylamine en dit heeft een goede invloed op serotonine, belangrijk voor een rustig gevoel.

Meestal ben ik ‘s morgens om 5 uur wakker, dan begint het licht te worden. Vanmorgen dwong ik mijzelf om te blijven liggen en viel weer in slaap, maar ik droomde vreemd over uitvallende tanden, gebroken ledematen en hersenbloedingen en toen ik ontwaakte bleef de werkelijke wereld wat vaag en ik wat onzeker op mijn benen. Dat heeft bijna de hele dag geduurd.

Gisteren van E.  een reikibehandeling gekregen en haar er een gegeven. Werken met energie zorgt bij mij meestal voor een goede aarding; bovendien stroomt de energie daarna beter door mijn lichaam en lossen “blokkades” zich snel op. Vanmiddag van GJ een behandeling met klankschalen ontvangen omdat er toch nog wat blokkades hardnekkig vast bleven zitten. Mijn lichaam voelt nu een stuk prettiger en ontspannen aan.

De bacterie lijkt uitgewoed en verdreven te zijn, nu zorgen dat die voet helemaal beter wordt!

Tarot dagkaart 24/4

Ace of WandsAas van Staven
getal: 1
element: vuur
sleutelwoord: nieuwe impulsen
gaat over je willen in zijn totaliteit. Alles is in potentie aanwezig, maar wat wil jij?
Vragen die je jezelf bij deze kaart kunt stellen: Sta jij open voor een nieuw idee?
Past het bij je of is het een ‘opgedrongen’ of niet bij je passend idee en kun je het beter naast je neer leggen?
Wat wil jij?

Gedeeld quotes

  • If you choose not to decide you still have made a choice! Neil Peart [nathair]
  • Your life is what your thoughts make it. – Marcus Aurelius.
  • If you must speak ill of another, do not speak it, write it in the sand near the water’s edge.” ~ Napoleon Hill
  • If you can’t return a favor, pass it on. Louise Brown
  • If you can’t feed a hundred people, then feed just one. Mother Teresa
  • If you can’t convince them, confuse them. Harry S Truman
  • If you cannot find peace within yourself, you will never find it anywhere else. Marvin Gaye

Gedeeld

Tarot dagkaart 21/4

Bokalen 5 kaart: vijf van bokalen
getal: 5
element: water
gaat over: leren omgaan met het eigen gevoel: de Vijf van Bokalen gaat over leren communiceren over wat je voelt en wijst ons op het kunnen leren van onze teleurstellingen
sleutelwoord: teleurstelling overwinnen
Astrologische verbanden: Pluto in schorpioen
het getal 5 gaat altijd over leren
vragen bij deze kaart.
Ben jij teleurgesteld?  Welk gevoel kun jij (nog) niet loslaten? Wanneer keer jij je om?
Geef je verdriet een plek om verder te kunnen gaan.

Author: Vixen

Tarotist, Celtic Reiki Master, Spiritual writer, OBOD druid Fractal artist, Webdesigner, Webdeveloper, Photography,