17 juli

tarot staven three of wands17/7 Three of wands

Dagkaart: Drie van staven,

gaat over toekomstgericht kijken, ruimte geven aan wat je wilt uiten en uiten wat je wilt.

Vandaag regende het bakken vol met tussendoor af en toe een zonnetje, maar alleen  net genoeg om een kopje koffie en vanavond een Chouffre te drinken.

Veel en anders getweet.

# kwam vaak met een noodgang aanrennen als je de wei instapte om dan op 10 cm voor je te stoppen, dat ging wel eens mis ook
# @JeanetBathoorn mijn zwager heeft een arabier gehad, heel lief, maar temperamentvol, trapte schotten uit hokken als’t hem niet zinde, zo een
# @Jipkonijn er is hier boven ook net een badkuip leeggegooid en meteen wat vuur er bij 😉 regenton stroomt al over zie ik
# de zon is er weer, dus snel naar buiten, er is nog 100 m2 zevenblad dat milieuvriendelijk uit de tuin kan, twexit
# arabieren vind ik een beetje onberekenbaar @JeanetBathoorn en met IJslanders heb ik goede ervaring LOL had er iig geen geld belegd 😉
@JeanetBathoorn IJslanders? Dat is een slag waar ik beter mee om kan gaan dan met arabieren, waar in Drenthe kan dat?
# @MarliseHof nu natuurlijk helemaal, als getrouwde mevrouw
# @MarliseHof welkom heten, netjes, ik vergeet het soms
# In the recipe something we can’t buy over here: Half milk half cream sold in little milk cartons called half and half. Have to improvise
# RT @Foodimentary July is Peach Ice Cream Day. Enjoy some today! Neat recipe: http://bit.ly/70ZKw #TGIF
# TGIF = Thank God It’s Friday
# goedemiddag @anthony1968 dank je wel voor je goedemorgenwens
# Film is deze week hier “Harry Potter and the Half-Blood Prince (2009)” staat op de todolijst ( http://bit.ly/43vq6 )
# Everything in moderation, including moderation. — source unknown

Author: Vixen

Tarotist, Celtic Reiki Master, Spiritual writer, OBOD druid Fractal artist, Webdesigner, Webdeveloper, Photography,