klankmassage vandaag

Heel vroeg wakker met koorts. Van de week een quot voor vandaag opgezocht en misschien moet ik hier maar goed naar kijken want anders word ik depri van de pijn.
And when it rains on your parade, look up rather than down. Without the rain, there would be no rainbow. Jerry Chin
Een paar mensen op twitter wensten me sterkte en dat geeft even een goed gevoel 🙂 en GJ zal me straks een klankmassage geven.

Mijn Tarot dagkaart hoort niet bij mijn gevoel en de dag zoals die nu voor mij voorbij glijdt:
19 – de Zon
De zon is het symbool van leven en licht, levenslust, in de Raider Waite Tarot symbool voor herboren zijn
archetype is het licht, de dag en een mooi citaat bij deze kaart is van Alan Watts: het geheim van het leven is geen probleem dat je moet oplossen, maar een werkelijkheid die je moet ervaren.

Author: Vixen

Tarotist, Celtic Reiki Master, Spiritual writer, OBOD druid Fractal artist, Webdesigner, Webdeveloper, Photography,

1 thought on “klankmassage vandaag”

  1. Beste Alan Watts – liefhebbers,

    Met plezier heb ik het bovenstaande gelezen. Voor mij is hij een grote inspiratiebron. Daarom schreef ik voor het blad Onkruid een biografische schets over deze bijzondere man. Op mijn weblog kun je deze teruglezen

    Elders introduceer ik hem zo: Alan Watts was zonder twijfel een groot charmeur, niet alleen met woorden, maar ook in verschijning en sociale omgangsvormen. Daarnaast was hij een gepassioneerd liefhebber van natuurschoon en een ongelooflijk erudiete en welsprekende filosoof. Hij bracht als een van de eersten de Zenfilosofie op een toegankelijke manier naar een westers publiek. Zijn leven was al even boeiend als zijn boeken.

Comments are closed.