Aura’s en energieën

Dinsdagmiddag maakten Gearr en ik een wandeling over de plek die we de 20e ook bezochten
We gingen elk een kant op, zitmatje onder de arm om te mediteren. Het was een uur of drie, net boven nul graden, bewolkt en wat vochtig

Ik ging zitten op de oostelijke wierde, met gezicht naar het westen, Gearr liep naar de westelijke wierde en ging zo’n 150 meter van mij vandaan zitten met zijn gezicht naar het Oosten

Ik had wat moeite om mijn gedachten leeg te maken en luisterde naar overvliegende ganzen, meeuwen in de verte en keek naar Gearr. Na een minuut of vijf zag ik duidelijk zijn aura verschijnen, helder goudgeel, met lichtblauwe en zilveren kleuren er in.
Zijn aura bewoog, de kleuren in de aura ook en het viel me op dat zijn aura zo ver om hem heen uitstraalde, meestal zie ik dat niet zo helder.
Na een minuut of 10 verscheen er boven de grond aan zijn rechterkant (voor mij dus links van hem) een tweede energieveld op een meter of vijf afstand, een lichtblauwe ovale energie, zo hoog als een klein mens, de bovenkant helde een beetje zijn richting op.
Ik zag dat er energie uitgewisseld werd, gele, lichtblauwe, helder witte en rode vonkjes of orbs leken het wel en het leek alsof die zich verplaatsten via twee kanalen tussen Gearr’s aura en de energie.
Toen we er later ervaringen uitwisselden bleek dat Gearr dit niet op deze manier heeft gevoeld. Tijdens zijn meditatie was hij teruggegaan in de tijd en had mensen zien zwoegen in de vette klei.

Nathair.

Author: Vixen

Tarotist, Celtic Reiki Master, Spiritual writer, OBOD druid Fractal artist, Webdesigner, Webdeveloper, Photography,